2016 Sosyal Medya Resim Boyutları

Sosyal medyanın ne kadar önemli olduğunu söylemeye bile gerek yok. Sosyal medya da varolmak önemli fakat sosyal medyayı en iyi şekilde kullanmak daha önemlidir. Sosyal medyada kullanılan görselleri en iyi şekilde optimize etmekte Sosyal Medya Danışmanı tarafından öncelik haline getirilen bir durumdur. Bende bunu düşünerek 2016 sosyal medya görsel boyutlarını paylaşmak istedim.

Bu bir sır değil. Sosyal medyada paylaştığınız içeriğin fotoğrafını en iyi şekilde göstermeniz için tek önemli olan şey resminizin boyutları. Her sosyal ağın kendine has bir tasarımı olduğundan boyutlarda herbirinde farklı oluyor.

Aşağıdaki boyutların hepsi pixel cinsinden büyüklüktür.Görsellerinizi bu değerlerde oluşturup her sosyal ağa ayrı ayrı yüklemek gönderilerinizin okunmasını, bağlantılarınızın tıklanmasını ve hatta tekrar tekrar paylaşılmasına yardımcı olacaktır.

2016 Sosyal Medya Resim Boyutları

Kapak Fotoğrafı : 851 x 315

Profil Fotoğrafı : 180 x 180

Link Görseli : 1200 x 627

Paylaşılan Görsel : 1200 x 900

Kapak Fotoğrafı : 1500 x 500

Profil Fotoğrafı : 400 x 400

Paylaşılan Görsel : 506 x 506

Kapak Fotoğrafı : 1080 x 608

Profil Fotoğrafı : 250 x 250

Paylaşılan Görsel : 497 x 373

Profil Fotoğrafı : 110 x 110

Kare Görsel : 510 x 510 (1080×1080)

Yatay Görsel : 600 x 450

Dikey Görsel : 1080 x 1350

Profil Fotoğrafı : 165 x 165

Akıştaki Pin Görseli : 236 x otomatik

Linkli Pin Görseli : 735 x otomatik

Board Küçük Görsel : 222 x 150

Profil Arkaplan : 100 x 425 ile 4000 x 4000

Profil Fotoğrafı : 400 x 400

Firma Logo : 100 x 60

Firma Banner Görsel : 646 x 220

Firma Kapak Fotoğrafı : 974 x 300

Profil Fotoğrafı : 800 x 800

Kanal Kapak Fotoğrafı : 2560 x 1440

Video Ön izleme Görseli : 1280 x 760

 

 

Yorum yapın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.