Sosyal medyanın ne kadar önemli olduğunu söylemeye bile gerek yok. Sosyal medya da varolmak önemli fakat sosyal medyayı en iyi şekilde kullanmak daha önemlidir. Sosyal medyada kullanılan görselleri en iyi şekilde optimize etmekte Sosyal Medya Danışmanı tarafından öncelik haline getirilen bir durumdur. Bende bunu düşünerek 2016 sosyal medya görsel boyutlarını paylaşmak istedim.
Bu bir sır değil. Sosyal medyada paylaştığınız içeriğin fotoğrafını en iyi şekilde göstermeniz için tek önemli olan şey resminizin boyutları. Her sosyal ağın kendine has bir tasarımı olduğundan boyutlarda herbirinde farklı oluyor.
Aşağıdaki boyutların hepsi pixel cinsinden büyüklüktür.Görsellerinizi bu değerlerde oluşturup her sosyal ağa ayrı ayrı yüklemek gönderilerinizin okunmasını, bağlantılarınızın tıklanmasını ve hatta tekrar tekrar paylaşılmasına yardımcı olacaktır.
2016 Sosyal Medya Resim Boyutları
Kapak Fotoğrafı : 851 x 315
Profil Fotoğrafı : 180 x 180 Link Görseli : 1200 x 627 Paylaşılan Görsel : 1200 x 900 |
|
Kapak Fotoğrafı : 1500 x 500
Profil Fotoğrafı : 400 x 400 Paylaşılan Görsel : 506 x 506 |
|
Kapak Fotoğrafı : 1080 x 608
Profil Fotoğrafı : 250 x 250 Paylaşılan Görsel : 497 x 373 |
|
Profil Fotoğrafı : 110 x 110
Kare Görsel : 510 x 510 (1080×1080) Yatay Görsel : 600 x 450 Dikey Görsel : 1080 x 1350 |
|
Profil Fotoğrafı : 165 x 165
Akıştaki Pin Görseli : 236 x otomatik Linkli Pin Görseli : 735 x otomatik Board Küçük Görsel : 222 x 150 |
|
Profil Arkaplan : 100 x 425 ile 4000 x 4000
Profil Fotoğrafı : 400 x 400 Firma Logo : 100 x 60 Firma Banner Görsel : 646 x 220 Firma Kapak Fotoğrafı : 974 x 300 |
|
Profil Fotoğrafı : 800 x 800
Kanal Kapak Fotoğrafı : 2560 x 1440 Video Ön izleme Görseli : 1280 x 760 |