General Mobile Android 8 güncellemesini Şunat 2018 ayında vereceğini duyurmasına karşı bazı teknik aksaklıklar sebebi ile Mart ayına aksatmıştı. 31 Mart günü güncelleme verilmeye başlandı. Şu günlerde son cihazlara da güncelleme geldi.
Bu gecikme General Mobile 5 Plus/5 Plus d kullanıcıları tarafından oldukça tepki ile karşılandı. General Mobile Instagram sayfası şikayetler üzerine kısa süreliğine kapalı kaldı. Kullanıcılar tepkilerini bu şekilde ortaya koymuş oldu. Umarım General Mobile bundan sonra güncellemeler konusunda daha dikkatli olacaktır. Çünkü cihazların satılmasının sebepleri arasında en önemlisi Android One projesi kapsamında olmasından kaynaklı güncellemeleri en kısa sürede alacak olmasıdır.
Güncellemeyi alan kullanıcıların ilk yapması gereken iş Fabrika Ayarlarına dönmek olmalı. Bu şekilde sorunsuz ve performanslı şekilde cihazını kullanabilirsiniz.
General Mobile 5 Android 8 güncellemesi ile karşılaştığınız sorunlar var ise yorum bölümünde belirtirseniz General Mobile Teknik Yetkililere toplu olarak iletilecektir.
Şarj hızlı tukeniyor şarj yavaş doluyor sürekli Google olsun diğer uygulamaları durduruluyor
Fabrika ayarlarına geri döndürdünüz mü?
-Flashın ışığı azaltılmış(en kısa sürede eski parlaklığına dönmesi gerekiyor)
-Açılış ekranında yavaşlama (kasma) mevcut
-Uygulamalar arası geçişte (kare sanal tuşu) işlevsizlik yaşadım.
-şarj azalma süresi düşmüş. Daha çabuk şarjı bitiyor.
Geri bildirim için teşekkürler. GM teknik yetkililerine iletilecekdir.
Titreşim motoru her nedense zayıfladı. Üstelik yetkili teknik serviste yaptırmıştım. Aradan bir ay geçmeden güncelleme sonrasında titreşim motoru bariz zayıfladı.
Format attınız mı?
Güncellemeyi aldıktan sonra hızlı şarj özelliği gitti. Şarj soketinde güncellemeden önce de ufak bi temazsızlık oluyordu ama güncellemeden önce hiç bi zaman prizde şarja taktığımda yavaş şarj olmuyordu. Soketin bozulması tam güncellemeyi aldığım güne denk gelmedi ise 8.0 benim hızlı şarjı kaldırdı bide soketteki temassızlığı artırdı. Oysa Nougat ile çok mutluyduk 🙂 Güncelleme sonrası sıfırlamadım cihazı olduğu gibi duruyor.
Güncelleme sonrası sıfırlamanızı öneririm. 3 adet cihaz var. Sıfırladık şarj ile alakalı bir sıkıntı yok.
Hızlı şarjın yanında bide bilgisayara bağlanamaz oldu cihaz telefonu yedeklediğim zaman sıfırlamayı da deneyeceğim. Ancak 8.0 ile böyle bir sorun yaşayan tek kişi de değilmişim. https://www.sikayetvar.com/general-mobile